Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte köpa mig ett snyggt tävlingstäcke! MEN bara för det kan jag inte hitta något... Vill gärna ha mörkbrunt eller blått. Just nu är mörkbrunt mest aktuellt. Skulle varit snyggt med brunt och guld eller något i stil med det här, fast brunt istället för blått:
Gillar charlies ylletäcken MEN det är jättestora loggor på dem. Annars hade jag köpt dem! Någon som har ett förslag?
Bäst är ju deras skrittäcken (ja, jag vet att du letar "vanligt" tävlingstäcke ), som man kan måttbeställa utan extra kostnad! Borde ju gå att göra samma med deras andra täcken också
Jag har ett brunt ulltäcke från Anna Scarpati med brun kant och 3 st reppasspoaler i matchande nyanser (rost/beige/kommer inte ihåg sista). Underbar kvalitet!
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...