Sockerdricka i hela kroppen.

Petronilla

Trådstartare
Är jag så väldigt konstig?

Idag har jag varit och pinat mig igenom en HLR repetition och jag vet inte varför men jag tycker att det är så jäkla jobbigt.

Jag är jätterationell vid olyckor och vet vad som ska göras. Men efteråt tycker jag förståss att det är jobbig.
Men just det där med samtal om olyckor. Det går kårar av sockerdricka upp och ner genom hela kroppen och jag vill bara resa mig upp och fly.
Så idag sa jag till min chef att det här var min sista repetitionsutbildning.

jag har liksom testat det här sen jag gick på URK på 80 talet och sen genom SKBR, väktarjobbet vart fjärde år och nu inser jag att jag inte behöver plåga mig mera.
Är jag ensam om att lida så av empati?
 

Liknande trådar

Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 687
Senast: Magica
·
Hundhälsa Ny hund, frisk hund och välmeriterade föräldrar. Allting kändes så bra och vi fäste oss vid honom ögonblickligen. Vi tog med honom hem...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 056
Senast: lady_vip
·
Ridning Jobbade pållen från marken idag. Vi får inte riktigt till de. Jag har han på en liten volt och ber han träda in med de innre bakbenet...
Svar
12
· Visningar
1 343
  • Låst
Övr. Barn Minns ni att jag skrev om min dagmamma som lämnade barnen ensamma? Hennes chef har nu pratat med henne om saker som jag berättat, och...
Svar
9
· Visningar
1 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp