"Sockerfritt" godis

MissFideli

Trådstartare
Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker.
Har ni tips på fler märken som har sockerfritt eller åtminstone pyttelite socker?
Tänker på godis a la påsgodis. Ej lakrits.

Säger också Wellibites! Både jordgubb/cola och fläder/hallon smakar som vanligt lösgodis för mig (fast extrasalt saltlakrits är en klass för sig)

Tweek finns också men bara smakat lakrits från dem

Wellibites! Så gott att jag hellre äter det än vanligt godis. Dock enbart testat hallon/saltlaktrits och extrasalt saltlakrits pga älskar lakrits men de har flera sorter utöver det, exv jordgubb/cola.

Hmm, undrar om inte min kompis bjöd på dom en gång. Måste kolla!!

Håller med om Wellibites men blir själv som en uppblåst gasballong av typ allt sockerfritt godis inklusive dem. (Kanske för att jag inte har självbevarelsedrift nog att äta mindre än en påse när jag väl öppnat en :sorry:.)

Tweek har gott godis.
Speciellt sour supreme.

Bifogade filer

• 2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.webp
    2CB51C30-284A-4C8F-B5B7-80758B823EBD.webp
    13,6 KB · Visningar: 10

Liknande trådar

Mat Då jag flyttat och inte längre har en riktig spis funderar jag på att testa risgrynsgröt på tub. Problemet är att jag verkligen avskyr...
Svar
14
· Visningar
750
Senast: ufot
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 348
Senast: Tantan
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
968
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår