• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mizzcat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 824
M

mizzcat

Våran 1½ år gamla kastrerade honkatt Myran har en skum hobby, hon samlar på strumpor. Men bara såna som är gjorda av ylle. Hon hittar dom överallt, i torkskåpet, garderoben, på golvet...Sen hämtar hon dom en och en, lägger dom i en hög och bara ser jävligt nöjd ut? Luktar yllesockar nåt speciellt i en kattnäsa eller tycker hon bara dom är extra fina? :confused:

Sv: Sockjakt

Yoga är ylleätare, hon blir alldeles borta och bara sitter och slickar på ylle. Så jag har tagit bort allt sånt här, tycker inte om besatthet hos katter.

Ylle=dödligt

Om katter slickar eller äter på ylle så ska man se upp. De kan dö av detta eftertsom det kan fastna i magen. Horde en kvinna på ett föredrag som berättade om sin katt som dog av detta. När de öppnade hennes mage var helt full av ull...inte så kul kanske

Sv: Ylle=dödligt

Oj det visste jag inte! Får se upp då om hon börjar äta på dom, än så länge samlar hon bara på dom.

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: Marvin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 231
Senast: Rie
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir... 2
Svar
25
· Visningar
4 654
Senast: Mahonia
·
Katthälsa Är man en vidrig människa för att man seriöst överväger att ta bort sina katter som kissar tamefan överallt? Vi pratar inte... 2
Svar
30
· Visningar
15 241
Senast: brukshund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka