Bukefalos 26 år!

Sök ord för att hitta galoppstall i England?

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

_HANNI_

Eller kanske till och med någon som vet nåt? Gärna nära Brimingham!
Tacksam för svar!

N

Nina83

Jag skulle också vilja veta hur man kan få tag på t.ex. tel.nr. till ett stall i England. Det stallet jag vill få kontakt med är "Lael Stable", med en tränare som heter W J Haggas. Min häst har förmodligen stått där när hon bodde i England (2 år).

C

chrisse

Samma här! Fast jag har faktiskt fått ett handskrivet brev från självaste Jack Berry, ansvarig på Mosside (hette det så?) Racingstabels i England och han skrev att de hade ca 100 hästar i träning varje år och att min förra häst hade varit väldigt personlig osv... Det var himla kul faktiskt!!

C

chrisse

adressen till tränaren hittade jag i hästpasset som medföljde när jag fick Red Simba.

Jag tycker att du ska kopa tidningen 'Horse & Hound', de har alltid annonser om jobb osv.
Vill du jobba pa Irland kan jag hjalpa dej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Behöver hjälp och nya idéer angående min ponny som är orolig i munnen och gärna lägger tungan över bettet. Han är en irländsk import och...
Svar
8
· Visningar
401
Kultur Jag söker ett barnprogram som jag minns väldigt lite av men som jag ändå vet att jag älskade när jag var liten, och skulle därför vilja...
Svar
3
· Visningar
398
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 996
Hästmänniskan Hej! Jag har en häst inackorderad, och flyttat runt en del, men är så trött på att ställägaren inte håller sig till kontraktet, nu tex...
Svar
9
· Visningar
740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Fölvakargänget
  • Maxflex sadlar