Söka i messenger-konversation?

bettysmatte

Trådstartare
Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o
 
Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag vill göra. Jag vill söka i en specifik konversation med en viss person. Är inte så pigg på att sitta och scrolla bakåt genom några år för att - kanske - hitta det jag letar efter..... O_o
Klicka på namnet så kommer du till denna sidan och då borde sök i konversation fungera
 

Bifogade filer

  • 8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.png
    8D13D76A-A3F8-4797-8B8B-ADBA205DC2AE.png
    194,6 KB · Visningar: 19

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 045
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 217
Senast: skiesabove
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 779
  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hage
  • Lättare foderstrupsförstoppning

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp