Söka stallplatser

Levia

Trådstartare
Vilka siter är bäst att söka på? Jag vill gärna kunna filtrera fram ex.vis norra, nordvästra Sthlm.
 
jag skulle absolut säga att FB är bäst för detta. Just den i norra Stockholm heter Boxplatser-stallplatser i Norra Stockholm. Och så finns det en som heter Stallplats sökes/finnes Stockholm som också täcker norra delarna om jag fattar det rätt. En del annonser finns ju på hästnet också..
 
Lokala fb-grupper, blocket och hästnet. Sen kanske man även får söka runt och självmant ta kontakt med olika stall, inte säkert alla annonserar.
 

Liknande trådar

Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 492
Senast: lingonben
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
892
Senast: soom
·
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp