Söker svettäcke med lite högre hals i ex. fleece...

Lenis

Trådstartare
Hittar inte täcket jag söker! Förra foderhästen hade med sig ett underbart mörkblått täcke i fleece som gick upp på halsen; perfekt att slänga på efter tvätt & träning. Nu letar jag efter något liknande men det verkar svårt.. Har ni några tips? (Jag menar inte med hel hals; bara att det ska gå upp lite helst)
Tack på förhand :banana:
 
Hmm jag fick ett reklamblad från Willab som följde med Ridsport-tidningen. Där fanns iallafall ett mörkblått fleecetäcke med hel hals (tror jag), ja det täckte iallafall nästan hela halsen.
Finns tydligen på Granngården, kostade 398 kr, tänkte jag skulle kika lite närmare på det.... Kan det vara ngt?
 
Tack så mkt för tipsen! :bow:

(dock det där med att göra själv är förenat med viss fara för någon så totalt oteknisk som jag :D )
 
exlusiv har, som man får designa själv iofs och i nästan vilken färg och matrial man vill....jättebra :banana:
 
Boett har ett fleecetäcke som är bra, själv köpte jag mitt på solvalla som jag kan använda både med och utan hals.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Shixle
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 332
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 216
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 170
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp