coolia

Trådstartare
Och nu tittar jag på CNN. Det är så häftigt att se de som tolkar på teckenspråk. Man behöver nog vara lite skådis för att bli en bra tolk.
Jag försökte somna men ibland går det bara inte. Jag blir stressad och vrider mig bara i sängen så då var det bättre att gå upp.
 
Hur snabbt rör sig egentligen en hurricane? Har sett att Irma har vindhastigheter på upp till 300 km i timmen. Men den eör sig väl inte 300 km i timmen framåt?
 
Irma ror sig frammat ungefar 15 km i timman. Vilket ar en ganska "medium" hastighet. Det varsta ar nar de "stannar" och ligger kvar over ett omrade lange ... Ju fortare de ror sig frammat desto mindre skada brukar det bli.
 
Och nu tittar jag på CNN. Det är så häftigt att se de som tolkar på teckenspråk. Man behöver nog vara lite skådis för att bli en bra tolk.
Jag försökte somna men ibland går det bara inte. Jag blir stressad och vrider mig bara i sängen så då var det bättre att gå upp.

Jag tror att du hade fått mer respons i "vad pysslar vi med"-tråden för den här typen av inlägg nästa gång (om någon är vaken vill säga). :)
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 194
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 028
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 430
Senast: tuaphua
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp