Bukefalos 28 år!

Sofia Kroon friad från

dopingmisstankarna RIDSPORT Åtalet mot halländska ryttaren Sofia Kroon gällande dopingbrott ogillades på måndagen av Helsingborgs tingsrätt. - Jag är lättad, men inte överraskad, säger Sofia via mobiltelefon på en motorväg i Holland. Relaterat Sofia Kroon anklagades för att ha dopat sina hästar ...

Källa / Läs mer:
http://hallandsposten.se/sport/1.1618112-sofia-kroon-friad-fran-dopingmisstankarna
 
Sv: Sofia Kroon friad från

Beklagligt....

Ska bli intressant att se hur länge det dröjer innan vi ser fröken Kroon figurera i liknande sammanhang, igen...
 
Sv: Sofia Kroon friad från

Ja jag håller med.

Detta visar bara att det är ok att spruta runt sina hästar lite som man själv tycker
 
Sv: Sofia Kroon friad från

Hon kan hålla sig kvar i holland tycker jag...

En sådan människa har inget med svensk hästnäring att göra!
 
Sv: Sofia Kroon friad från

Likhet inför lagen verkar inte existera. Vissa får djurförbud för saker som ligger på samma nivå men när man kommit tillräckligt långt inom sin gren så får man visst carte blanche vad gäller djurskyddsfrågor. Svensk djurskyddslag känns idag som ett rejält skämt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ryttaren från Varbergs RK, Sofia Kroon, blev friad i Helsingborgs tingsrätt. Och nu har domen vunnit laga kraft. Relaterat När sista...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Varbergsryttarinnan Sofia Kroon har nu ställts till svars vid rättegång i Helsingborg, anklagad för brott mot...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den friande domen för Sofia Kroon i Helsingborgs tingsrätt har vunnit laga kraft. Sista dagen för att överklaga var i måndags men ingen...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: LadySara
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hallandsposten) Riksidrottsnämnden friar Sofia Kroon, som tävlat för Varbergs ridklubb, från dopningsmisstankar och avstängning. I...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp