Söka jobb

matildadahlgren

Trådstartare
Hej! Jag håller på att leta jobb. Framförallt ett helgjobb men kanske också efter skolan ibland. Helst skulle jag ju såklart vilja jobba med hästar, men det kan ju vara ganska svårt med tanke på att jag går i skolan på dagarna. Funderade på om man kunde typ hjälpa privatpersoner med sina hästar, alltså någon typ av hästskötare, om ni förstår hur jag menar.
Jag undrar om det är någon som har något förslag på ett jobb en 16 åring som går i ettan på ett ridgymnasium skulle kunna jobba med? Som sagt helst med hästar, men det kan ju bli lite svårt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
798
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 314
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 680
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka