Söka tidigare ägare fastighet

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare lomuxx
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 973

lomuxx

Trådstartare
Flytta gärna om den ligger fel!

Jag har googlat länge nu, men hittar inte det jag söker. Kanske nån här kan hjälpa mig? Jag vill ta reda på vad tidigare ägare hette för en fastighet. Vi pratar om mitten av 1900-talet. Fastigheten heter Högsjö 4:2, och ligger i Sundsvall. Vart söker jag det? Så tacksam för svar!

Jag har googlat länge nu, men hittar inte det jag söker. Kanske nån här kan hjälpa mig? Jag vill ta reda på vad tidigare ägare hette för en fastighet. Vi pratar om mitten av 1900-talet. Fastigheten heter Högsjö 4:2, och ligger i Sundsvall. Vart söker jag det? Så tacksam för svar!
Kolla med Inskrivningsmyndigheten, de har koll på detta. Det går inte att googla fram lagfarter.

Lantmäteriets inskrivningsenhet har koll på det. Även kommunen (samhällsbyggnad) har tillgång till den infon.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
19 253
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 963
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka