Söker specifik bok

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare SiZo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 551

SiZo

Trådstartare
Boken heter "sex som jag vill ha det". Jag lånade tydligen den boken för 2 år sedan av en polare, men jag hittar det verkligen inte här hemma. Den verkar inte gå att köpa längre tyvärr.

Finns det kanske nån som har en sådan hemma som jag skulle kunna få köpa? Polaren är väldigt dålig på engelska, men den verkar finnas på engelska annars, och skulle en bukare ha den på svenska så kan jag med glädje köpa en på engelska istället.

Min polare är ARG. Jag själv har inte läst boken. Men som sagt, tydligen så har jag lånat den iaf. Finns det någon bukare som kan hjälpa till?

Finns det bra sidor där man kan köpa beg böcker kanske? Eller efterlysa böcker?? De få sidorna jag har letat på har jag inte hittat den på.

Sv: Söker specifik bok

Jaaaaa!
Hon är så sur på mig så du anar inte! Stooora bokstäver på chatten på fejjan!

Vill du ha den engelska versionen istället?

Ohhh vad glad jag blir nu!

Om hon nu kan nöja sig med en häftad, hon är riktigt riktigt arg.

Tack för tipset iaf, än svarar hon inte. Får väl se..

Förlåt frågan, men vad är det att bli så arg över. Och är hon säker att du har lånat den eftersom du inte hittar den?

Pocket duger helt klart!
Det är det hon helst vill ha! Ge mig ett kontonummer så sätter jag in pengar.

Ang att hon är så arg... ja jag vet inte faktiskt...

Jag måste säga att jag blir lite nyfiken på varför din kompis blev så arg. Men det behöver du inte svara på eller ta upp med din kompis om du inte vill.

Jag vet faktiskt inte varför hon blev så arg. Jag vet att jag har lånat boken, men jag talade om för henne redan för 1,5 år sedan att jag inte visste vart den var. Och NU blev hon jätte arg.

Jag förstår ingenting faktiskt.
Visst att man blir sur, det kan jag förstå. Men så många utropstecken och den utskällningen tycker jag var att överreagera.

Jag vet precis vart jag hade boken innan den försvann spårlöst, så om jag inte visste bättre så skulle jag tro att någon hade stulit den från mig. Min rutiga kokbok från ICA försvann i samma veva. Bara spårlöst borta. Den fick jag oxå köpa en ny, den är något lättare att få tag på dock ;)

Låter väldigt konstigt. Både böckerna som försvann och att hon vart så arg.

Kanske inte var dig hon var arg på egentligen, något kanske hade hänt och det gick ut över dig för en skit sak som är lätt fixat om man ber om det?

Jag har boken med mig till jobbet, så jag kan skicka den under dagen.

Skicka ett PM med din adress :)

Hon trodde det var omöjligt att få tag på boken.

Hon vägrar ge mig sin adress tillomed, hade tänkt ge hennes adress direkt till Blueberry, finns ju ingen anledning till att jag ska ha boken hemma hos mig.
"Kolla på eniro, jag minns inte så här tidigt på morgonen".

Då kan boken vara hemma hos mig tills hon hämtar den :mad:

Hon trodde det var omöjligt att få tag på boken.

Hon vägrar ge mig sin adress tillomed, hade tänkt ge hennes adress direkt till Blueberry, finns ju ingen anledning till att jag ska ha boken hemma hos mig.
"Kolla på eniro, jag minns inte så här tidigt på morgonen".

Då kan boken vara hemma hos mig tills hon hämtar den :mad:

Um....hon minns inte sin egen adress för att det är tidigt på morgonen?? :cautious:

Stackars människa, hon har ju bara bott där i 2-3 år nu. Förstår du väl att det är svårt att komma ihåg sin adress?

kimmis är sur :mad:
Bli så arg över en sån sak och sen inte visa uns av glädje eller tacksamhet när jag fixar.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 496
Senast: Lejontand
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
908
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 895
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka