Söker tips på reflexer

Jag köpte såna där usb-halsband, syns ju fantastiskt, bedrövlig batteritid. Håller nog inte ens en timme. Har jag bara haft otur?

Köpte en svart reflexsele från Hööks i stl XL, dock är den nog lite tight. Jag vill verkligen slippa köpa en neonfärgad, någon som har något tips på var man kan köpa en snygg, inte alltför dyr?

Vet inte vad du menar med för dyr men Metizo har reflexselar i flera färger. Jag har en svart/grå. Syns bra på min hund men förmodligen inte på riktigt långpälsade.
Finns på många ställen.

Ni som har reflexvästen från Hööks, vilken storlek har ni och vad har ni för hund?

På nätet finns ju bara storlekarna som XS, S osv. Inga bröstmått eller rekommendationer om vilken storlek som kan passa vilken ras.
Jag har en goldentik på ett år, som är åt det mindre hållet, men heller ej helt färdigvuxen. Behöver nytt då hon var valp förra vintern och nu förstås behöver större, och jag letar efter något som sitter bra, vilket detta ser ut att göra.
Jag har L till whipparna och XL till vår nätta rottistik!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 435
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 848
Senast: Nota
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
186
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka