Sorbe

Trådstartare
Gunnar, har du någon statistik över de orden som används mest i sökfunktionen? Kanske några riktigt udda?

Lite roligt att veta vad folk söker! ;)

Sv: Sökord.

För att det finns folk som söker efter väldigt underliga saker. Och så som Rebeccah säger så vill jag veta vad folk söker för att läsa.

Sv: Sökord.

I kontrollpanelen till min blogg kan jag se vad folk har sökt på när de kommit till min blogg. Det är faktiskt ganska kul ibland. Mitt i alla söktermer involverande djursex, sexbloggar och könsord finns ett och annat guldkorn. Det är väl en sådan där konstig böjelse som nördar har. ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Shaggy
·
Samhälle Hur är det att bo i Sundsvall? Jag har börjat odla en mycket,mycket lös fantasi om att flytta någonstans som har riktiga vintrar och... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 433
Senast: Oknytt
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade... 2
Svar
34
· Visningar
1 715
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka