sökte på färgade träns

Sv: sökte på färgade träns

Jag har ett vitt träns, vit sadel och vita skydd på min ena pålle som är mörkbrun.. Har dock inga bilder på honom men han är läcker :)

Visste inte att det fanns vita sadlar! Du kan möjligtvis inte ta någon bild på den? Det skulle vara intressant att se hur den ser ut.:)

Har några bilder på en vit dressyrsadel i min "bildbank"...

26443510.jpg

26443511.jpg

26443512.jpg

oj cool sadel =)

vannie: jag använder det ju inte direkt vid träningar eller när jag rider i ridhuset, men ska man ut och galoppträna så är det praktiskt. Dessutom blir det ju inte stel som läder vid regn utan bara rent =)

Vad häftig! Dock misstänker jag att den inte kommer vara lika vit efter ett par års användning.;)

Ja, på så vis är det ju praktiskt med syntetläder, när det kommer till allmän väta och busväder när man är ute och rider, så det kanske man borde införskaffa sig sedan (dvs när jag köper häst igen), dock får det nog bli svart alternativt brunt för min del ;)

Jo jag kan ta kort på honom med full mundering, men sen ska jag lyckas lägga in dom här med:angel:

haha det är jue den sadlen jag har köpt :D den låg ute på blocket för ett tag sedan och jag kunde inte motstå den:love:

Snyggt :d Jag gillar turkost :D
Men är det mer åt det blåa eller gröna hållet?

Skorpan Snyggt :D

Palle Häftig färg :)

tack =)
nej tyvärr får ta lite imorgon :P

Häftigt att det är samma sadel ! ! !

Fast jag hade för mej att bilderna skulle vara äldre, men jag minns visst fel....

Synd att det inte var en hopp eller allround för då hade jag köpt den på stuts....

Häftigt att det är samma sadel ! ! !

Fast jag hade för mej att bilderna skulle vara äldre, men jag minns visst fel....

Synd att det inte var en hopp eller allround för då hade jag köpt den på stuts....

Jaa :D
Det var nog i höstas den var ute:P..
hehe hade jag med hellst velat ha men kunde inte motstå den, hade redan ett vitt träns :)

Vita träns har jag med...

13976762.jpg

Omsytt uppvisningsträns till remontträns.

555284.jpg

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej! Jag hittade ingen "nyare" tråd då jag sökte. Så jag testar att göra en ny. Skulle vilja veta vilka här inne som kör Trec, hur...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Iliaca
·
Hästhantering Hejsan allihop, "ny" på forumet (bara läst förut men aldrig skrivit något), sökt på detta ämne men hittar ingen liknande tråd. Så jag...
Svar
17
· Visningar
2 943
Senast: Lunketuss
·
Hästhantering hej! ska försöka öra en låång historia kort. dock blev det ändå längre än vad jag trott. och jag hoppas att jag har lagt tråden rätt nu...
Svar
17
· Visningar
2 650
Western Tänkte vi kunde ha en tråd där ni visar upp färgen på era ekipage. jag kommer ha svart westernsadel och cerise träns, filt och brösta...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: Gordon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka