Solo comb?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare little_blondie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 905
L

little_blondie

Den ryckkammen eller vad man ska kalla det som säljs på bland annat hööks för 249:- är den något att ha eller? blir resultatet lika bra som på det hederliga sättet?

Jag tycker personligen att den är bra. Inget tjafs med hästen längre och det blir som när man rycker. I alla fall när jag gör det på min häst.
Vet att det finns folk här på forumet som inte alls gillar den, men jag tycker att den är jättebra. :)

du får samma resultat med en vanlig trimkniv som bara kostar en bråkdel. Varför slösa med pengar i onödan?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 317
Senast: Thaliaste
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka