Bukefalos 28 år!

Solsäng, hängmatta, lamzac

Hippocampus

Trådstartare
Nu måste jag komma till skott, vad tycker ni är trevligast på en altan om ni vill hänga/läsa bok/sola/sova-slöa?
Jag har kollat ganska mycket på Fatboy Lamzac L, har någon testat en sån?
Eller ska jag kolla efter en hängmatta med stativ?
En vanlig solsäng?
 
Jag som vill kunna vända mig på alla håll när jag sover/slöar säger en skön hammock. För mig finns inget alternativ till en sådan.
 
Jag älskar min solsäng från Ikea som dessutom är ihopfällbar och tar liten plats när jag inte ska sola/sova/slappa och kan gå från liggande till sittande.
 
Men vad bra - nu kom jag på att jag måste köpa mig en ny hammock. Jag fick en när jag fyllde år - hatade den, den stod på fel plats. Sen flyttades den till ett ställe i trädgården och jag älskade den så att den tillslut gick sönder. Jag villhöver en ny pronto
 
Hängmatta! Men prova innan eller välj ställe med recensioner för ingen vill hamna som mina föräldrar med en värdelös ställning där det var en olympisk gren att ta sig upp trots långbeningar och du vågade aldrig röra dig:down: :D
 
Jag hade tidigare en hängstol som jag tyckte var helt underbar! Man kunde sitta/ligga lite hur som helst i den och buffa upp med kuddar omkring sig. :love:
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 806
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Derivata
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp