Sommar ridskor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Patience_ox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 553
P

Patience_ox

finns det några bra skor man kan ha o rida i på sommaren typ gympa sko? Jag har jodphurs med stålhätta o jag håller på o smälla av av värmen om fötterna!
Tips någon? :d

Sv: Sommar ridskor...

Jacson har ju skor som liknar de där converse skorna som var poppis ett tag. Ingen stålhätta i dem men sköna att rida i :D

Vanliga nättare ridskor, typ dom som t.ex. Roping Country Wear eller Moutain Horse har, lär väll vara de som är svalast skulle jag tro.
Annars kan du ju ha ett par vanliga, lite slitnare gympadojer i stallet om du tycker det är ok och så bara använda dina rid/stallskor enbart vid ridningen.

håller med vimszis. MH easy rider e jättebra på sommaren.

hööks har ju typ gymnastikskor me klack inte så dyra heller, jättesköna å bekväma å gå i,

Liknande trådar

Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Jag söker tips kring säkra och bra stigbyglar, max 2000 kr. Jag har funderat på flex, stigbyglar med gummiband men också typ Acavallo...
Svar
3
· Visningar
337
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
627
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka