Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är äntligen semestern här Men jag behöver hjälp med ideer man kan hitta på, jag blir alldeles för lätt sittandes hemma i soffan. Vilket jag inte mår bra av.
Är det aktiviteter på hemmaplan du vill ha tips på eller kan du tänka dig att åka iväg någonstans? Budget isåfall? Själv brukar jag passa på att göra mer av det jag tycker är roligt. Läsa mer, prova goda viner, laga komplicerade maträtter som tar flera timmar. Rider mer, ska på en danskurs fem dagar på en folkhögskola med helpension ska bli mysigt, kul och avkopplande. Kommer säkert att vara älsdt av alla men vad gör det? Åka på dagsutflykter är också mysigt tycker jag och min man och ta långa cykelturer och upptäcka nya platser.
Jag tror det är bra att fundera på vad man gillar att göra och aldrig tycker man har tillräckligt med tid och vill göra mer av @grodan21 själv tycker jag att min semester aldrig räcker till, har alltid mer jag vill hinna med tycker semestern alltid går för fort.
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...