Sommarflugmedel:0)

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Stina_Julle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 686
S

Stina_Julle

Nu när det börjar bli sommar och flugor, mygg och bromsar kommer så börjar man ju att smörja in hästarna.. MEN då är ju den stora frågan! Vad använder ni för medel mot bromsarna? Har ni hemkokt så skriv gärna receptet:d

MVH Stina

Sv: Sommarflugmedel:0)

snälla inte en till, det finns massor av trådar i ämnet. Kolla ett par sidor bakåt så får du massor av tips.

Ja men om du kollar i forumet ser du att det finns en sammansölagen tråd, alla trådar i samma ämne ska vara där. Det blir bara tjatigt annars.

Bra fråga, ska nog köra med ngt hemgjort finns ju en del recept ifrån olika trådar. Som jag ska testa :banana:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 170
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
894
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka