M
_MickiZ
Sv: Sommarföräldrar 2011

"säger du det så...."
om det blir någon nästa gång ska jag inte ha dessa kläder på mig så ska ni få se 
"säger du det så...."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ska du ha löneförhöjning och bra anställning me bra avtal. förhandla!! Det hade ja gjort.. Va tuff så kanske han avgår!!![]()
KL
Var hos BM i dag för kollen i v 32. Allt såg bra ut, magen växer som den ska och bebis var pigg. Jag var tvungen att förhöra mig om möjligheten att ta med egen mat till förlossningen och BB eftersom jag äter lite speciellt. Dels gick det bra att ta med, kylskåp och micro finns, dels ringde hon direkt till BB och frågade om maten och det var buffé så jag kan komponera min egen måltidPersonen som hon pratade med undrade varför i hela fridens namn hon frågade om det
![]()
*kl*
Passar på att putta lite också![]()
V32 idag
Hur mår ni i värmen?
Ni som fått HP beviljat, har ni fått gå hem än eller är det slutspurten som gäller nu?
Jag har faktiskt för första gången sen allergivaccinationer börjat känna av lite pollenallergiJag som tänkt klara mig utan all medicinering, men det verkar ju inte jättelovande.. Men åh vad gott det är med lite sol, äntligen
![]()
Slog mig idag att jag har ett litet dilemma som bara måste lösas innan bebis kommer..Har någon av er möjligtvis tips på absolut inbrottsäkra blöjhinkar? Eller andra ideer till bajsblöjehantering?
/LillaMy-med bajsfetischhundar *kräksmiley*