sommarledigt

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Ahi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 711

Ahi

Trådstartare
Jag kommer föromdligen att vara tvungen att låta min häst vila i två månader i sommar pga. att jag måste jobba i en annan stad än jag har betet.Men jag har tänkt försöka få tag på någon som kan skritta henne åt mig ett par dagar i vekcan. Nu funderar jag på hur mycket av den kondition hon har nu som kommer att gå förlorad? Hade tänkt få henne skrittad iaf 1 timme 3-4 ggr i veckan. just nu går hon 6 dagar i veckan är är i väldigt bra kondition

Jag brukar låta min häst vila ca 6 veckor på vintern och jag upplever faktiskt inte att hon tappar i kondition speciellt mycket. Jag brukar dock räkna med ca 3-4 veckors igångsättningstid då jag jobbar mycket i skritt.

Piggy

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 633
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
604
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025