Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så som tiden sniglade sig fram innan det var dags.... Innan man gått igenm första trimestern... Innan UL innan .... haha
O längtan eter att se underverket
Nu längtar jag eter att få sova en natthaha Men jag ångrar det inte en sekund iaf
![]()
*kl*
Usch, vad pinsamt.
Idag är det städdag i bostadsområdet, men jag kan inte vara med eftersom jag är ensam hemma med norpan.
Alla grannar går runt i grupper utanför fönstren, och eftersom vi har sådan insyn både på fram- och baksidan så ser dom att jag sitter och äter frulle i godan ro. Har dragit ner persiennerna i rummet där datorn står, så man i alla fall kan sitta på Bukefalos i fred
Kan tillägga att det spöregnar ute, dom ser ut som en skock blöta får som vallas av fårhunden (=ordförande i föreningen)!
Funderade på att medverka med henne i selen, för syns skull, men inte i det här regnet.![]()
Budat hem en hel del från Tradera![]()
Haha, du är verkligen hooked!Budat hem en hel del från Tradera![]()
Nämen...
Även här är det ganska lugnt. Börjar förhoppningsvis se lite ljusning vad gäller M's kräkningar. Sen vi började med enfamil "efterrätter" så har kräkningarna minskat både i mängd o antal. Hoppas hoppas o peppar peppar att det ska hjälpa så att lilleman kan komma igång o växa, o jag slipper torka spya hela tiden
Slås precis av en grej här där jag sitter o lyssnar på lilleman som sover så sött. Snarkar era bebisar? M snarkar så det knakar, det är inte lätt att somna på kvällen när man har han snarkandes på ena sidan o sambon på den andra
Sen om det är normalt eller så vet jag inte, måste nästan kolla med BVC, men otroligt sött är det iaf![]()
Oooohja! 2 amningströjor, 2 pyjamasar och 2 overaller har jag budat hem hittills. Sen är det ju ett antal icke-vunna budgivningar också.. *stirrar vilt och darrar på händerna*Haha, du är verkligen hooked!
Magen har dragit ihop sig sjukt bra. Har fått tillbaka magrutorna! Jag har ju grymt bra gener!!![]()