Sommarmammor 2010

Sv: Sommarmammor 2010

Juni
1/6 zazzarazz
3/6 Sofflan82
3/6 EmelieR
6/6 Muehh
13/6 Moonbabies
14/6 Kaktusblomma
17/6 Western_Ivy
 
Sv: Sommarmammor 2010

KL

Är det bara jag som nyser HELA tiden? Hört något om att slemhinnorna är extra känsliga såhär med bebbe i magen...
 
Sv: Sommarmammor 2010

KL

Är det bara jag som nyser HELA tiden? Hört något om att slemhinnorna är extra känsliga såhär med bebbe i magen...

Jag med.. Jättejobbigt ju! :)

har dessutom jätteont ibland precis där ryggen övergår i rumpan... det kommer o går, men oftast när jag ska sova och då kan jag typ inte lyfta benen om jag ligger ner, gör så enormt ont :(
Någon mer som har det? eller kanske bara jag som har en skum kropp :crazy:
 
Sv: Sommarmammor 2010

Juni
1/6 zazzarazz
3/6 Sofflan82
3/6 EmelieR
6/6 Muehh
13/6 Moonbabies
14/6 Kaktusblomma
17/6 Western_Ivy
26/6 Hemlisen
 
Sv: Sommarmammor 2010

Jag nyser jämt mycket, så där har jag inte märkt någon större skillnad. Däremot för en stund sedan när jag nös så högg det till nå så gud förb.. i "livmoderstrakten", efter googling verkar det vara rätt vanligt och bero på ligamenten. Får hoppas att det var en isolerad händelse, för en stor-nysare som jag får det snabbt outhärdligt annars! (Har hunnit nysa en gång efter det, och det gick bra.. Piew!)
 
Sv: Sommarmammor 2010

Jag har också jätteont i ryggen, speciellt när jag ska göra något roligt som att rida :mad:
 
Sv: Sommarmammor 2010

Även jag har ofta ont i ländryggen. Jag har iof en gammal skada där som jag antar förvärrar det hela. Jag brukar antingen använda min vetekudde eller dra upp benen och andas till det värsta går över. Det avlastar ryggen om man typ lägger sig på golvet med benen på en stol så att det blir 90 graders vinkel vid knäna. Det kanske inte lättar på era problem, men kan vara värt att prova.
 
Sv: Sommarmammor 2010

Jag med.. Jättejobbigt ju! :)

har dessutom jätteont ibland precis där ryggen övergår i rumpan... det kommer o går, men oftast när jag ska sova och då kan jag typ inte lyfta benen om jag ligger ner, gör så enormt ont :(
Någon mer som har det? eller kanske bara jag som har en skum kropp :crazy:

Nejdå, det är supervanligt. Foglossningar.
 
Sv: Sommarmammor 2010

Jodå, nyser massor och är mer eller mindre täppt hela tiden.. Har också läst att det skulle bero på slemhinorna, det ska tydligen vara Östrogenet som gör slemhinnorna annorlunda nu..
 
Sv: Sommarmammor 2010

KL

Idag när vi hade julklapps-utdelning så hade jag och min man gjort i ordning ett paket som var till alla vi firade med.
Där i låg 10 små paket som alla fick öppna ett var.
I paketen låg det en bokstav som dom sedans kulle sätta ihop till två ord.
Orden var: ALICE PAKET
När dom hade klurat ut rätt ord fick Alice (vår dotter) ett paket.
I det paketet låg det en tröja med texten: STORASYSTER.

Det tog en stund sen kopplade dom... :rofl:

Så barn nr 2 kommer om allt går som det ska någon gång runt 21 augusti.
så nu är det en till sommarbebis pågång!

Bollen
 
Sv: Sommarmammor 2010

:D

Ja. Det blir ungefär 2 år och 4 månader mellan Alice och lillasyskonet.
När är du beräknad? Har missat detta?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 225
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 464
Senast: Voeux
·
Foder & Strö Jag har två ponnys hemma, en mkt lättfödd i tävlingskondition som kommer tävlas hela sommaren och en 2årig hingst som kommer att...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: jemeni
·
Gnägg Rasmus fyller 30 år nästa år och det känns som att vi vill göra något litet extra för honom för att fira detta. Sen återstår ju frågan...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp