Kjerulfia Trådstartare 22 Jul 2013 #1 Nyfiken som man är, är det någon som har några resultat? Är ju mest intresserad av connemarorna som visades, men alla är ju lika intressanta.
Nyfiken som man är, är det någon som har några resultat? Är ju mest intresserad av connemarorna som visades, men alla är ju lika intressanta.
lil-sis 22 Jul 2013 #2 Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Nix. Är fortfarande sur för att jag jobbade i lördags, har bara 3 mil dit och ska visa mina...
Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Nix. Är fortfarande sur för att jag jobbade i lördags, har bara 3 mil dit och ska visa mina...
hanna_shetland 4 Aug 2013 #3 Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Jag var där men har tyvärr bara koll på shettisarna som visades.
Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Jag var där men har tyvärr bara koll på shettisarna som visades.
ajdidodii 5 Aug 2013 #4 Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Än har tåget inte gått, det är sommarpremiering på Säfva Gård den 8/9...
Sv: Sommarpremiering Österbybruk 2013 Än har tåget inte gått, det är sommarpremiering på Säfva Gård den 8/9...