sorg, smärta och saknad

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare lisen02
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 907
L

lisen02

min zingo e död, fick 3 underbara år med honom, vi älskade varann, och va jämt tillsammans, nu sitter jag här och saknar honom så mycket! Det finns inga ord, jag är bara så ledsen, det gör så ont!

Sv: sorg, smärta och saknad

allt började med lite kräkningar, trötthet och att han drog sig undan.. men sen blev han ganska snabbt uttorkad, han fick akut njursvikt och han skulle aldrig bli bra möjligen att han kunde leva i nån månad till,, usch det va så hämskt att hålla i honom när de gav honom sprutan, fast samtidigt visste jag att det va mig han skulle va hos in i det sista:cry: herre gud lilla gubben...

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 203
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår