JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Sova med råtta *bilder*
Haha det är ingen rumpa, det är pungen
Sicken sötnos, vad gulliga små tassar han har, och nosen sen då, och vilka fina ögon
*Álin blir lyrisk*
Ja visst är han
Men allra sötast är ändå hans teckning... Irish med hjärtformat på bröstet istället för trekant...
Fiiint
Han ser sådär mjuk och luddig ut liksom.
Jepp!
Ja han är så mjuk och go så
Börjar tappa päls och annat dock nu på ålderns höst... Snart 2 år är han och har dåliga gener, är nog inte så långt kvar...
Övr. Grenar
Min mamma är inte så bekant med kameran, men kunde växla mellan kort och film, duktigt...
Katthälsa
Hej alla kattälskare!
Kastrerade min hona Misa (10mån) i måndags och hon har varit pigg och glad och ätit ordentligt.
Igår fick hon...
Utrustning
Hur tycker ni denna sadel ligger på henne. Vanligt vis har jag en gelepad och en teddy pad mellan schabrak och sadel. Och det är inte så...
2
Ridning
Hejsan!
Har precis börjat rida igen efter 6 månaders uppehåll :)
har fått möjligheten att rida en kompis häst några dagar i veckan...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Akvarietråden V
Övr. Djur Har alltid tyckt att mitt 6 kantiga kar är större och känns större än mitt 200
Mäte.och ls in i kalkylatorn
Fick det till 273 liter...
Soffan74
45 minuter sedan
Svar: 1 391
Visningar: 41 601
Djur
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Ja, tyvärr är det så.
Så köp inte en Oster. Reservdelar behövs för eller senare … även om andra skär kan passa så är nya skär det minsta...
ufot
Idag kl 05:14
Svar: 8
Visningar: 209
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 133 075
Djur