Spansk skritt

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pzyhr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 878
P

pzyhr

Jag har lärt vår hund spansk skritt! Han höjer benet rakt ut varannan gång medan han går! Okej, det behöver väl finslipas lite men det ser rätt coolt ut :D

Någon mer som lärt sin hund "spansk skritt"? He he.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Spansk skritt

Min går i passage...jättekul ser det ut... värsta passagen får hon till...:rofl::rofl:

Min förra kunde både galopp och trav på kommando, jag lärde henne skänkelvikning också. :rofl:

Jag har också lärt Albin Spansk Skitt. Jag lärde honom det utifrån tass. Det var vid spansk skitt som all min trick-training började :D

/Jenny

Min tax kunde spansk skritt perfekt (tyvärr lever han inte längre)
Såg så sött ut då han hade så korta ben och lyfte jäääättehögt och hade öronen spetsade. Saknar den parveln:(

*kl*

Är det ingen som har film eller bild på sin dressyrmästare? :) Vore roligt att se.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 098
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 386
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025