Spara bilder på datorn, inte i OneDrive

strawberrysylt

Trådstartare
Jag la in en massa bilder i datorn, men nu får jag inte titta på dem, för datorn säger att min OneDrive är full...?! Men jag vill ju bara ha dem på datorn, där får de ju plats. Det är ca 4000 bilder, de ska ju få plats utan problem?

Tack på förhand.
 
Jag la in en massa bilder i datorn, men nu får jag inte titta på dem, för datorn säger att min OneDrive är full...?! Men jag vill ju bara ha dem på datorn, där får de ju plats. Det är ca 4000 bilder, de ska ju få plats utan problem?

Tack på förhand.
Fattar inte?

One Drive är ju inte på din dator, det är i molnet.

Kan du inte flytta filer till en annan mapp?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
526
Senast: Rie
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
361
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
661
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 346
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp