Spara lösenord - FF?

BlackRose

Trådstartare
Nu kommer BR här med ett problem som behöver lösas!
Jag är värdelös att komma ihåg lösenord, och har de flesta lösenord sparade så jag slipper skriva in dessa varje gång jag loggar in, men..

Nu är det en av sidorna som detta sparade lösenord har försvunnit, och jag måste skriva in det varje gång jag ska logga in. Får ingen ny ruta upp om jag vill spara det eller inte. Vars/hur löser jag detta?

Mozilla Firefox 3.0.5

/ BR som nyligen gått över till FF och känner sig vilsen :angel:

Sv: Spara lösenord - FF?

Tackar, fick ta bort den som fanns där redan, sen kom det en förfrågan om jag ville spara lösenordet :bow:

Och precis som Luen sa, så var det under "Säkerhet" :)

Tack för hjälpen! :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 891
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag blir tokig på alla lösenord, inte bara de nödvändiga som bankid, bank login och liknande utan alla andra. FB, IG, Twitter (iofs har... 2
Svar
28
· Visningar
2 027
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 526
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III