Bukefalos 28 år!

Spåren lottade i Elitloppet

På söndagskvällen lottades startspåren till Elitloppet 2012. Av förhandsfavoriterna blev Commander Crowe den som drog en förmodad vinstlott från innerkant. Amerikanske Arch Madness, svenske Sanity och framförallt fransktränade duon Commander Crowe och Rapide Lebel har varit förhandsfavoriterna inför ...

Källa / Läs mer:
http://norran.se/2012/05/travspel/sparen-lottade-i-elitloppet/
 
Sv: Spåren lottade i Elitloppet

Om man jobbar som journalist på Kanal 75 borde man vara lite bättre insatt. Spår 1 för CC är ingen vinstlott. Han är inte väldigt snabb den allra första biten och kan mycket väl bli fast, eller så får Martens lösa det :angel: för sitta fast tror jag inte han vill göra.

Jag tror att Souloy ser spår 1 som ett värre straff än 8.... Antagligen tror han att lottningen är riggad eftersom han nu vunnit från 6 och 7 vid de två senaste starterna i Skandinavien så var inte 8 tillräckligt dåligt... :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter De är klara för Elitloppet Rapide Lebel Arch Madness Timoko Windsong Geant Sanity Commander Crowe Yarrah Boko Iceland Beanie M.M. Mack...
Svar
0
· Visningar
811
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Följande hästar är klara för Elitloppet: Rapide Lebel (Frankrike) Arch Madness (USA) - körs av Brian Sears Windsong Geant (Kanada)...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) spår för långt ut Hela startfältet i Elitloppet: 1. Arch Madness (USA) 2. Define the World (Kanada) 3. Rapide Lebel...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Hjälp med fundering
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp