Fiffi1

Trådstartare
Vill ha tips på någon bra spårsele, den jag har nu köpte jag när hunden var yngre och nu har han växt ur den.

Sv: Spårsele

Kolla på Teba, det är en lokal återförsäljare som även har internetshop - är rätt säker på att du kan hitta den där.

Tack, ska kika på sidan när jag kommer hem:bow:

Vad har du för storlek, för visst har du bla. schäfer

Det vet jag inte på rak arm men ska kolla senare, den hänger i bilen. Selen är köpt till schäfer, det stämmer.

Gick in på sidan o tittade, vi har faktiskt två modeller av Kenjan; Böttchern och spår/dragsele i brunt läder. Det är den sistnämnda som jag har använt absolut mest, den är suverän och tillverkad i ett mkt bra läder - dyr men värd sitt pris!

Den andra är ju av lika god kvalitet men en annan konstruktion som gör att jag även efter flera års användande FORTFARANDE får tänka till när jag ska knäppa ihop den:angel:

Den första kostar 695:- och den finns bara i Large så det måste vara den vi har köpt. Böttchern kostar 415:-.

:bow: vilken bra sida:D
Ville ha hur mycket som helst;)

Men det var mycket som man inte vet vad det är!!! Vad är en hetssele:confused:

Den bruna sele som kostar 695 ser jag ingen bild på, typiskt.
En svart som kostar 700 var väldans snygg men dyr, var sätter man spårlinan på den? Är det en ryggplatta på den också, där man fäster spårlinan?

Vet inte riktigt vilken svarta du menar men det Kan ju vara ngt liknande Böttchern och då är där ingen ryggplatta. Fråga mig inte hur man fäster den, det är knepigt nog att sätta på den och ÄNNU knepigare att förklara HUR man gör:D

Hetssele använd inom skyddsträningen, fast jag har i o f sig alltid använt min spår/dragsele på träningen - tycker den funkar lika bra, Kenjans bruna alltså.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
422
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
205
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 128
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka