Specialintresse?

Jag tycker att din analys av dig själv och dina problem verkar ha tagit flera steg framåt! Och det är också glädjande att se att du tänker in psykologen i resonemanget. I början av den här processen var du otroligt ensam, du såg ingen att ta emot hjälp från, det var bara du själv som skulle lösa allt, ingen förstod dig. Jag tycker mig se en väldigt stor skillnad. :up:
Jag är inte 100% säker på att den här psykologen förstår allt heller. Men det går kanske att lösa. Jag ser ju lite andra orsakssammanhang än vad han gör men det är väl för att jag levt med mig själv hela livet :grin:. Kanske ramlar bitarna på plats så småningom och det går att lösa de knutar jag inte kan lösa själv.

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 559
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 108
Senast: nyttnick
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
675
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 583
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka