Spel blockeras

astronaut

Trådstartare
Jag blir tokig. Jag vill spela ett spel, den har alltid fungerat att spela på denna dator. Jag spelade spelet senast i förrgår. Men igår gick det inte, inte heller idag. Det står att jag ska kontrollera min internetuppkoppling. Men jag är uppkopplad. Gick då in på spelets hemsida och hittade svaret på f.a.q. Och sedan söker jag på google, då ser jag hur man gör.

Kollade först på tillåtna program hos brandväggen och spelet är med där och accepteras. Gjorde sedan lite sökningar.

När spelet öppnas så uppnas update.exe, annars så står det rcc.exe
Det är just rcc.exe som står med under brandväggen. Går heller inte att byta.

Jag vet ju heller inte vad som skett då jag kunde spela spelet dagen innan det började krångla :(

Har windows vista, spelet det rör sig om gäller: Riding club championship.

Sv: Spel blockeras

Finns på Facebook också! Mycket bra spel! Hästen går alltid i rätt galopp! I många hästspel går hästen i fel galopp i ett av varven, tror höger

Finns på Facebook också! Mycket bra spel! Hästen går alltid i rätt galopp! I många hästspel går hästen i fel galopp i ett av varven, tror höger

Jag slutade spela RCC när de lade ner den bättre versionen! :) Den på fb är klart tråkigare och segare då man måste få mer energi hit o dit! :(
Insåg nu att jag missade svaret från lillkillen; så om h*n läser; tack i efterhand!

Men det går ju ganska snabbt att få mer energi. :p
Men visst som alla andra facebook spel så vill man ha saker snabbt så kostar det!

Fast se till att inte ha brandväggen avstängd om det var så du löste ditt problem

Men det går ju ganska snabbt att få mer energi. :p
Men visst som alla andra facebook spel så vill man ha saker snabbt så kostar det!

Precis, jag gillar inte faktumet att man måste betala för att få mer energi - skulle det röra sig om andra onödiga saker såsom t.ex kläder eller annan utrustning - fine! Men inte energi :) Har noll tålamod till sådant :D

Betala? Du menar äppelslicarna?
De går ju att samla ihop. Alla spel på något sätt oavsett om det gäller facebook eller andra handlar om att man ska samla ihop pengar för utrustning eller liknande.

Betala? Du menar äppelslicarna?
De går ju att samla ihop. Alla spel på något sätt oavsett om det gäller facebook eller andra handlar om att man ska samla ihop pengar för utrustning eller liknande.

Men så blir det även "you're out of energy" vilket aldrig skedde på det förra spelet, och jag tycker sådant är riktigt dötrist att behöva vänta eller göra annat för att få ihop energi :-)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka