Bukefalos 28 år!

Spelet - Ride

astronaut

Trådstartare
sitter och funderar på om jag ska köpa dataspelet ride eller inte..
Någon som har spelat det, är den bra? Är den prisvärd?
 
Sv: Spelet - Ride

emelie har det, hon ringde mig och sa att det spelet var verkligen nåt extra och värt att lägga pengar på.
har dock inte spelat det själv eller sett det mer än i fodralet
 
Sv: Spelet - Ride

emelie har det, hon ringde mig och sa att det spelet var verkligen nåt extra och värt att lägga pengar på.
har dock inte spelat det själv eller sett det mer än i fodralet

Ok! Ska nog ta o köpa det isf.. var ju rädd att det var lite åt "arvet på rosemond hill"..
 
Sv: Spelet - Ride

kl. Så det är alltså mer som my horse and me? Man hoppar bara runt banorna och i stort sett inget mer? *Funderar också på att köpa spelet* :D
 
Sv: Spelet - Ride

Köp inte om du inte har en riktigt bra spel dator :o! Min som är hyfsat bra, klarar inte av spelet!
 
Sv: Spelet - Ride

Åh, det var en liten besvikelse det spelet. Trodde ju det fanns nån "riktig" handling i det, men det var bara hoppning hela vägen och inte särskilt svårt heller.
Men det var ju rätt bra grafik i alla fall.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Har ni tips på en bra och prisvärd elgrill till balkong? Jag fick klartecken av min hyresvärd att få ha en på balkongen.😊 Det är...
Svar
12
· Visningar
390
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
3
· Visningar
248
Senast: manda
·
Mat Funderar på om en Airfryer kan underlätta matlagningen på vardagarna. Men jag har aldrig haft någon, vilka modeller är bra och vad...
2
Svar
33
· Visningar
814
Mat Fick syn på denna. Kan den vara något som räddar magen att slippa ifrån bra kall mat? Har inte provat (behöver inte sådant) och priset...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp