Spermarester

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tussemaja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 118

Tussemaja

Trådstartare
En kanske dum, men i alla fall kort fråga? Hur gör sig stoet av med spermaresterna efter seminering ? Min tjej seminerades i tisdags å torsdags. Idag om det ut nåt som jag tolkade som spermarester, men novis som jag är...

Sv: Spermarester

Det kommer ut samma väg som det kommer in .... Genom att stoet renar sin livmoder .

Mia

Sv: Spermarester

Tack! Nä, jag trodde väl inget annat heller, men ibland resorberas ju vätskor av kroppen.. Då kan jag bidra med ett knep om man vill att dom ska rensa; pilla lite i juvertrakten... Jag testade det en gång till nu, och det kom en skvätt igen. Funkade i alla fall på min tjej. Å är ju bra om dom rensar sig...

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
966
Senast: Fetaost
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 138
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur