Spillt kaffe runt modemet!

Mysaan

Trådstartare
Vet inte om det kom något i modemet iofs men om det gjort det är allt skit då? Allt fungerar bra nu men man vet aldrig.:crazy:

Sv: Spillt kaffe runt modemet!

Vatten och elektronik hör som du förstår inte ihop. Det värsta som kan hända är att det blir kortslutning i komponenter och då slutar det fungera. Det är samma som händer om åskan tar modemet.

Dra genast ur alla sladdar och försök ha modemet på en så torr och varm plats som möjligt. Det andra hotet mot modemet är rost, därför är det bra om man snabbt kan driva ut fukten :)

Sv: Spillt kaffe runt modemet!

Jag har räddat mycket elektronik genom åren och då speciellt tangentbord med allsköns kladd i. När detaljen är losskopplad och isärskruvad blötlägger jag delarna i lagom varmt vatten med vanligt diskmedel i en liten stund, sen följer avspolning under varmvattenkranen och torkning över ett element över natten.

Liknande trådar

Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr... 2
Svar
22
· Visningar
2 243
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av... 2
Svar
33
· Visningar
1 958
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 232
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 437
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka