Spinner vidare på tråden om fulaste utrustningen.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Elemmírë
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 804
E

Elemmírë

Vad tror ni kommer anses fult av dagens utrustning om 10-20 år?
:banana:

Sv: Spinner vidare på tråden om fulaste utrustningen.

Just det, sånna som det står namn och sånt på... :)

Flugan :p
Och bara för att den är så himla poppis nu så tror jag faktiskt att JW hjälmarna kommer vara fula. Och jaa jag tycker dom är snygga nu ;)
Tretorn stövlarna absolut.

Flugan :p
Och bara för att den är så himla poppis nu så tror jag faktiskt att JW hjälmarna kommer vara fula. Och jaa jag tycker dom är snygga nu ;)
Tretorn stövlarna absolut.

Jag tror nästan tvärt om. Flugan tyckte ju alla var fula i början, men med tiden har folk börjat tycka det är snygga. Samma med Treatorn stövlar. Folk har ju mer och mer börjat gilla dom.
Isåfall tror jag kanske att sånt som vi idag tycker är snyggt kommer bli fult om ngr år. Te.x de vanliga stilrena läderstövlarna, JW hjälmarna och såna saker. Känns som om saker ska bli mer och mer konstiga och att man i början ska tycka det är fula, för att sedan börja gilla dom.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur