Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Spinoff på blind-tråden: vad kan du vara utan?
Jag håller med de flesta. Om jag måste välja bort något så får det bli hörseln även om det skulle tvinga mig att byta yrke (pluggar till logoped ) Att förlora synen tror jag skulle leda till enorm isolation. Har sett ett par dokumentärer om folk som förlorat känseln och vilka faror de står för, så den vill jag absolut ha kvar. Mat är ett stort intresse så att förlora smak/lukt skulle innebära en stor sorg.
Att förlora en kroppsdel känns på något sätt enklare. Har sett tillräckligt många som saknar en arm eller ett ben för att vara övertygad om att man kan leva ett helt fungerade liv ändå.
Kläder & Bli fin Fattar att det var färgen som var poängen men blir ändå ledsen att det läggs upp filmer med sådan hantering och ridning på ett hästforum. 😟
Ekonomi & Juridik Blir också irriterad på sånt. Jag brukar skicka meddelande och be om betalningen, svarar de inte på några timmar så säljer jag till ngn...