Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

martha

Trådstartare
Ja , som rubriken tyder, jag skulle vilja träffa många, av olika anledningar.

skulle vilja träffa
Enya
Lena Furberg
Miran
Silverkedjan
Fanny
Mandalaki
Jane Done
Gammeln
McGywer ( har iallafall pratat i telefon)

...o säkert många fler som jag inte kommer på just nu

Jag har redan träffat massor av bukare , det är jättekul
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag skulle vilja träffa Miao och träna hund :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Vet inte om det är någon jag vill precisera. Skulle nog gärna träffa alla:D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Inte alla , men många som vart med länge o som man inte träffat än ....dig har jag ju träffat , hittade en massa kort från den tiden :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sparrisen123. Har fått intryck av att vi skulle ha väldigt roligt ihop, åtminstone baserat på intressen och syn på livet.
Sedan skulle jag vilja träffa Zuzzi, som jag visserligen inte alls känner/pratat med här, men om inte annat för att få se hennes otroligt snygga ridtravare IRL.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Har också kvar korten. Jättekul!

Några verkar dock ha hoppat av buke:(
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

en av dom finns på fb iallafall, har ingen koll mer på vilka som är borta ( Jo, i_a va ? )
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Tror faktisk jag skymtade henne för någon dag sedan.

Skäms men har glömt nicket. Mannen som hade med hustru och barn. Fick visst inte rida mer. HAde en fjording på någon form av lån om jag minns rätt.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Han med kepsarna? Kommer inte heller ihåg vad han hette..
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Gern ?..................................
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Nää så hette han inte , honom har jag som vän på fb ...ja gud vad hette han nu då ??
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Bengall heter han :) ....hittade när ja skulle kolla bilden

kepsen.jpg
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

sonic76 o gulan skulle jag också vilja träffa :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja , som rubriken tyder, jag skulle vilja träffa många, av olika anledningar.

skulle vilja träffa
Enya
Lena Furberg
Miran
Silverkedjan
Fanny
Mandalaki
Jane Done
Gammeln
McGywer ( har iallafall pratat i telefon)

...o säkert många fler som jag inte kommer på just nu

Jag har redan träffat massor av bukare , det är jättekul

Vad är poängen med en tråd som denna? Att få vissa att känna sig utanför? Ja, det är nog effektivt.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Vad är poängen med en tråd som denna? Att få vissa att känna sig utanför? Ja, det är nog effektivt.

Va ???? Tror du att det är det som är meningen ?
Jag har varit på Buke en herrans massa år och har träffat en hel del av dom man diskuterat med under årens lopp.....självklart så är en del människor intressantare än andra man inte ens har haft nåt med att göra...så är det väl IRL också .
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Vad är poängen med en tråd som denna? Att få vissa att känna sig utanför? Ja, det är nog effektivt.

Om någon skulle känna sig utanför är det en behövlig signal om att göra något åt självkänslan.
Buke har 22.064 registrerade medlemmar och med tanke på hur många av dem som kommer nämnas i denna tråd vore det höjden av skämskudde om någon skulle känna sig utanför.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Fan of Bill också ju, nu står det still men det finns fler ju
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Syftet med denna tråden är absolut inte att nån ska känna sig utanför ....i
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja fan of Bill o No1 ( inte bara för du skrev utan du är en jag skulle vilja träffa redan innan )

Jag skulle som sagt vilja träffa många som jag kanske inte kommer ihåg just nu , är det ingen som kan ha en megabuketräff nånstans :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp