Bukefalos 28 år!

Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

ja det är ju inte frågan om vad just jag tycker, det är vad alla tycker vad dom vill ....jag kan bara stå för vilka jag är i första hand intresserad av att träffa....många är smygisar ( dock har jag träffat redan en av de största smygisarna härinne :p ) så dom kommer jag aldrig att träffa ändå :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

kl

Jag skulle vilja träffa Hastflicka , em-pirre och speedway.

Och Mammas, hen verkar en kul prick:D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Bengall heter han :) ....hittade när ja skulle kolla bilden

kepsen.jpg

Ja jösses, vart tog han vägen...
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Spinoffar lite - vilka skulle jag våga gå fram till om jag såg dem vid något udda tillfälle som inte var "kontrollerat" ?

martha :D

antagligen en massa andra också men dig skulle jag lätt kunna gå fram till och presentera mig som cirkus på buke utan att känna mig som en idiot
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag skulle gärna träffa så många som möjligt av Bukisarna. Men framförallt skulle jag vilja vara en fluga på väggen och kolla om somliga verkligen är som dom är på Buke. Vissas personligheter verkar vara så smarta och felfria och andra så galet roligt uppåt väggarna.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Spinoffar lite - vilka skulle jag våga gå fram till om jag såg dem vid något udda tillfälle som inte var "kontrollerat" ?

martha :D

antagligen en massa andra också men dig skulle jag lätt kunna gå fram till och presentera mig som cirkus på buke utan att känna mig som en idiot

:D Gôtt o höre ...det skulle jag inte ha ett dugg emot :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag skulle gärna träffa så många som möjligt av Bukisarna. Men framförallt skulle jag vilja vara en fluga på väggen och kolla om somliga verkligen är som dom är på Buke. Vissas personligheter verkar vara så smarta och felfria och andra så galet roligt uppåt väggarna.

Haha, jag chattade förut med en bukefalist på fb om just detta....hon sa att jag är mycket vettigare Irl än på buke....men det beror bara på att jag inte orkar skriva så långt o så smart som alla andra :p ...jag skriver mer som jag känner och ibland är jag retlig...

överlag är jag privat som jag är på buke....rättvis, vild o glad ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag är nyfiken på många. Och jag säger precis som Luff, jag hade gärna träffat flera av de som är så sjukt rediga och aldrig gör någonting utanför sin moraliska ram. Jag har ju träffat en del bukefalister och en del är så mycket bättre irl än vad de är på buke, men många är betydligt konstigare och värre än man någonsin trott. Människor som kan uttrycka sig i skrift, men som inte klarar av att föra en diskussion och totalt saknar social kompetens, eller bara är sådär otrevliga som de faktiskt är på Buke.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag har träffat en hel drös med bukefalister men skulle gladeligen träffa fler! Du är en av dom :).
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag har träffat en hel drös med bukefalister men skulle gladeligen träffa fler! Du är en av dom :).

:D ja just det , men det känns som vi redan har träffats :love:
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Väldigt många kom jag fram till när jag funderade, en del för jag tänker att man skulle kunna ha kul ihop och en del för att jag fått intryck av dem här som jag är nyfiken på hur bra det stämmer.

Bukes läkarstudenter hade jag tyckt vore kul att träffa, vi är ju några stycken faktiskt. Ett antal har ju även läst klart och det är uppmuntrande för en annan.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag vet faktiskt inte om jag vill träffa någon, jag gillar bilden av användarna som jag har i huvudet. Några har jag träffat, bland annat en som det visade sig att vi var på samma bröllop, tyvärr kom jag på det en tid efter när hon beskrev ett speciellt bröllop hon varit på:D

Som livscoach skulle jag kunna anställa några, tex Ramona och Lovisaelenora.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sparrisen123. Har fått intryck av att vi skulle ha väldigt roligt ihop, åtminstone baserat på intressen och syn på livet.
Sedan skulle jag vilja träffa Zuzzi, som jag visserligen inte alls känner/pratat med här, men om inte annat för att få se hennes otroligt snygga ridtravare IRL.

Samma här, vill se hennes fina pålle! Och även Josefins ridtravare (har hon kvar den?)
Sen skulle det vara kul att träffa Lovisaelonora_ Moholmarabs och Gammeln.. Lite olika typer av personer men de verkar spännande :o
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag håller med dig lite.
Vill inte träffa någon.
Har träffat en del dock och de har varit trevliga :) Men någon lust att träffa fler Bukefalister kan jag inte säga att jag har. För mig är detta "bara" ett forum precis som vilket annat, jag vet att andra håller det högre än så.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Har ju träffat en hel massa inom "min" gren, och det är en underbar blandning av människor:)

Fan of Bill kan rekommenderas:love: en otroligt stark och härlig människa!

De jag skulle vilja träffa är Martha (att det aldrig blir av???), MacGywer, Jen80, Tanten, Inte Ung och säkert en hel drös till...

Finns nog egentligen ingen jag INTE skulle vilja träffa, men vissa känner jag mer för än andra, trots (eller tack vare?) att vi inte alltid är överens i vårt tänkande:p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp