Spinoff på spinoff om personlighetstet- Är du hustomte, enhörning, drake, näcken eller bläckfisk

stjarnhimmel

Trådstartare
Du har nu möjlighet att gratis få prova det efterfrågade testet "Är du hustomte, enhörning, drake, näcken eller bläckfisk"
Testet har tagits fram efter all världens vetenskapliga studier och har skapats av Dr Hogwart på Hogwarts University. Genom detta test får du ovärderlig kunskap om dig själv, vilka karriärvägar som är lämpliga samt vilken partner som är lämplig.
 
Hustomte, Enhörning, Drake, Näcken eller Bläckfisk

Hur är din personlighet och hur ser du ut?

1- Jag är vresig mot människor men snäll mot djur. Jag är ofta klädd i grått och har en röd luvmössa.
2- Jag är vacker och stolt men skygg. Om någon beter sig illa kan jag dock få ett horn i sidan till den personen.
3- Jag är mäktig och har vingar. Sen kan jag spruta eld. Jag tycker själv att jag är cool.
4- Jag älskar att vara naken. Sen är jag ju rätt flirtig.
5- Jag är väldigt nöjd med utseendet på mina armar och har bra syn och stora ögon.


Vad tycker du om Bukefalos?

1- Det finns mkt jävligt jobbiga människor där. Men jag gillar djur så ibland läser jag. Men jag blir arg när folk inte tar hand om sina djur.
2- Jag tycker det är jobbigt ibland när det blir hetsiga diskussioner. Jag tycker det ska vara vackert och elegant.
3- Jag äskar när det är hetsiga diskussioner! Ibland startar jag med flit lite diskussioner så jag ska få bli upprörd och spruta lite eld!
4- Det är för lite naket!
5- Jag gillar inte matlagningstrådar med fisk och skaldjur.


Vad gillar du att göra hemma?

1- Hänger helst med djuren
2- Jag måste duscha och tvätta min päls ofta. Det är inte lätt när man ska vara kritvit.
3- Jag hänger med min kompis Einar.
4- Av med kläderna! Jag vill vara naken! Sen trivs jag vid vatten. Försöker lära mig att spela ett instrument.
5- Använder min blåa mikro.


Har någon tatuerat en bild på dig?

1- Tatuering? Pfffff… Vad är det för jävla trams? Människor alltså…
2- Åh det vore roligt.. Jag har ofta blivit avbildad i vackor konst. Men jag hoppas min skönhet framgår i tatueringen.
3- Jajamensan jag är ett av de vanligaste motiven. Speciellt hos de män som vill vara coola.
4- Det vore skoj.. Mera naket till folket!
5- Ja bara det finns plats för alla mina armar att synas..

Räkna ihop vad du har flest av!

  1. Hustomte
  2. Enhörning
  3. Drake
  4. Näcken
  5. Bläckfisk
 
Ehmm. Nu svarade jag ju innan testat var upplagt. :o

Hustomte ska inte vara så där fokuserat bara på djur.
Du missar att man är en pysslig problemlösare som trivs i sin lilla vrå hemmavid.

Nu vet jag inte om jag känner igen mig. Säker på att testet är vetenskapligt? :mad:
 
Lämpliga karriärvägar:
Hustomte- återfinns ofta bland djurskötare eller vaktmästare. Väljer gärna att yrke där hen kan sköta sig själv och sin omgivning i sin egen lilla värld.
Enhörning- är lämplig som medlare, där enhörningens diplomati kommer till nytta.
Drake- Gärna konstnärliga yrken eller yrken där drakens passion kommer till nytta
Näcken - vissa näckar är bra att spela instrument. Annars gillar näcken att vara i skogen vid en å och väljer förslagsvis ett yrke som passar till det.
Bkäckfisk- undvik att arbeta på fiskrestaurang. Någonstans där bläckfiskens förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt är att föredra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp