JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Kamikazepiloten
Startdatum
Startdatum
13 Dec 2006
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
764
och fryser och fryser. Det är fortfarande höstväder ute och jag börjar oroa mig för vintern. Så fort han håller igång är det ingen fara, men när vi väntar på buss, tunnelbana etc fryser han.
Täcke för inte mycket till eller från, han fryser om tassarna.
Vad göra?
Sv: Spliffen fryser
Små söta skor
Nej, usch. Dom kommer bli jättesmutsiga o fastna i leran på varenda stallbacke vi besöker.
Finns det inga typ sockiplast för hundar
Finns nog typ gummistövlar
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Hundträning
Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Hundhälsa
Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er.
Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Hundhälsa
Hej!
Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Hakar på övriga, kolla in Östergötland samt områden runt Skara och Skövde :)
AbCdE
26 minuter sedan
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
57 minuter sedan
Svar: 544
Visningar: 79 155
Avel
Födda-24
Avel Kan du förklara hur det ser ut, eller lägga upp en bild? Vad är halsringen gjord av? :) Jag har aldrig kört unga hästar i transport...
Jordgubbkiwi
Igår kl 23:48
Svar: 104
Visningar: 6 987
Avel