Spore för PS 2?

Asa_S

Trådstartare
Ja, jag vet att det inte är datorer men tänkte att någon här kanske vet ändå: finns Spore för Playstation 2? Min son letar och letar men när jag googlar blir jag tveksam, på flera ställen är svaret på den frågan nej samtidigt som det verkar finnas för nedladdning på flertalet ställen? Inga butiker här har kunnat svara på frågan heller. Så hur är det, letar han förgäves?

Sv: Spore för PS 2?

hej!
nej, detsvärre tror jag inte att det finns till ps2. Men det finns en förenklad version till nintendo ds.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 983
Senast: Lhas
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: JennyLz
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025