Wysiwyg Trådstartare 19 Apr 2011 #1 Jag blir tokig! Varför går inte ALLA låtar i spellistan att spela i offline mode på min iPhone? Vissa är gröna medan andra är gråa och inte går att spela alls. Varför gör den så?
Jag blir tokig! Varför går inte ALLA låtar i spellistan att spela i offline mode på min iPhone? Vissa är gröna medan andra är gråa och inte går att spela alls. Varför gör den så?
Wysiwyg Trådstartare 19 Apr 2011 #2 Sv: Spotify offline mode (Kom på att detta kanske inte hör till datorer eftersom det är en telefon men jag tänkte att det var mer datorer än ÄU )
Sv: Spotify offline mode (Kom på att detta kanske inte hör till datorer eftersom det är en telefon men jag tänkte att det var mer datorer än ÄU )
Zaga 19 Apr 2011 #3 Sv: Spotify offline mode Kolla om det inte är låtar som har tagits bort från Spotifys låtarkiv då, det brukar förändras rätt så mycket.
Sv: Spotify offline mode Kolla om det inte är låtar som har tagits bort från Spotifys låtarkiv då, det brukar förändras rätt så mycket.