spraya syntetssadel..

doleron

Trådstartare
jag har en röd gammal rutten (FRUKTANSVÄRT gammal och rutten) syntetsadel som är ofantligt ful.
nu har jag kommit på den dumma ideen att jag ska testa spraymåla det röda svart :idea: :idea: för att den ska se liite mindre ful ut de gånger jag måste använda den..:D
nån som tror att det skulle funka att spraymåla..?

Sv: spraya syntetssadel..

doleron skrev:
jag har en röd gammal rutten (FRUKTANSVÄRT gammal och rutten) syntetsadel som är ofantligt ful.
nu har jag kommit på den dumma ideen att jag ska testa spraymåla det röda svart :idea: :idea: för att den ska se liite mindre ful ut de gånger jag måste använda den..:D
nån som tror att det skulle funka att spraymåla..?

Kan jag inte få se den först? :angel:

Funkar det INTE så låter det inte som om det blir någon större förlust.. :crazy: :D Men jag säger som Molli, kan vi inte få se den först..? :angel:

haha. nej det är ju det, värdet på den ligger väl runt -20 spänn skulle jag gissa på...

skulle ju kunna ta en käck liten bild på underverket om ni nu är så nyfikna...

Det funkar säkert att spraymåla sadeln - men att färgen skulle hålla för ridning tror jag inte riktigt på....

Immer

Använd inte dina favoritridbrallor i den sadeln sen... :angel:

Det är nog en bättre idé att sy ett överdrag till sadeln.

du fårstår väl att du skulle kunna få den såld tillnån som gillar färgad utrustning fråga palle hon ahr sökt en sån!!!!

Immer skrev:
Det funkar säkert att spraymåla sadeln - men att färgen skulle hålla för ridning tror jag inte riktigt på....

Immer

nå jag använder den ju inte så ofta. har ju min kära westernsadel i vanliga fall, men då när vi väl tar mod till oss och ställer upp på hopptävlingar kan det vara skönt med en sadel utan knopp..:D

annars står den mest och dammar och tar plats i skåpet.

ska köpa färg imån hehe

jepp det gjorde jag. men det skulle vara rent lurendrejeri att ta pengar för sadeln, eftersom att den är så gammal och trött..

kommer bilder ikväll eller imån och då förstår du vad jag menar ;)

hehe dn sadel vill jag se=)..*asg*
var den röd?
häftigt.

Du menar väl inte allvarlit att den är rutten? :p Det vore gaaanska äckligt att sitta i en rutten sadel :D

Men om den är användbar betalar jag åtmindstånde frakten....så det så... :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
558
Senast: Jahopp
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 213
Senast: cewe
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för... 2
Svar
37
· Visningar
6 622
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025