Sprenger Bow Balance!

marrissparris

Trådstartare
Är det någon som provat de nyaste säkerhetsstigbyglarna från Sprenger-De m svängd yttersida och blå fotplatta? Modellen heter Bow Balance.Kunde inte låta bli att beställa ett par men då det blev lite leveranstid(beställde fr Tyskland) så undrar jag om någon kan tala om hur de känns att rida med? Har den vanliga fyrledade fr Sprenger nu men tydligen skulle de här vara bättre för knäna(har knäproblem).. Någon som kan uttala sig?

Sv: Sprenger Bow Balance!

Men gud vad tuffa! :D Verkar vara regält genomtänkta :p

Hm, bra present till syrran kanske?? :angel:

Är dom i damstorlek?

12,065 cm.

Men, Altså bara en storlek! MarrisSparris skrev ju att det fanns dam o herr, men enligt hemsida bara en strl.

:crazy:

Verkade coola förövrigt.
:)

dam med andra ord då, fasen funderar på att köpa ett par sådana!

marrissparris: Du får lägga in bilder och skriva vad du tycker när du fått dem! Blev nyfiken nu! :D

Finns i st 12 cm och 13 cm.Men då beställde jag genom en kompis som jobbar i Tyskland (Sprenger görs ju där så där finns ju ett större utbud). Kan ge ett omdöme när jag ridit med dem. Får djävulskt ont i knäna ibland efter ridning, så vi får se om de här kan underlätta lite grann..

Jag gav 125 (knappt 1200kr)euro för dem-då var det ett mässpris. Vet inte vad priset kommer att ligga på här i Sverige.

*KL*

Sverige är så j'vla efter när det gäller utrustning...:crazy:
Skulle inte förvåna mig om dem kommer hit efter jul ir något..!:(

Liknande trådar

Utrustning fick hem mina från tyskland igår..men nu till frågan tycker det är konstigt att det bara fanns en storlek, jag trodde faktiskt dem...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka