Sprenger Bow Balance

Sv: Sprenger Bow Balance

Kolla på dem idag när jag var nere på ribban, hos Skara hästsport kostade de 1 499kr.

Okej, vad tyckte du om dom? :)
Tack för prisuppg. :bow:

Lite för mycket pengar för mig just nu men kan mycket väl tänka mig ett par så småning om. Behöver nämligen nya stigbyglar till hoppsadeln. :)

*KL*
Har tänkt köpa de vanliga ledade sprenger, men vad är det för skillnad på funktionen? Är de ledade åt ett håll till eller vad:confused:

jag tycker också att det var ganska snygga!

Tror det blir såna för mig då, tänkte ju köpa ett par sprenger nu när det börjar hoppas lite högre samt vara lite skonsammare för mina knän och anklar/hälsena.

såg dom i Aachen på VM.. tror de kostade 150 euro

Liknande trådar

Utrustning Jag söker tips kring säkra och bra stigbyglar, max 2000 kr. Jag har funderat på flex, stigbyglar med gummiband men också typ Acavallo...
Svar
3
· Visningar
346
Utrustning Är det någon som har stigbyglar från Kwik- out? Löser de ut sig lätt?
Svar
5
· Visningar
425
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka