Sprenger sporrar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bella_Bus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 238
B

Bella_Bus

Har försökt leta Sprenger sporrar men hittar inte en webbsida som säljer dem. Letar efter en sporre med "trissa" som är rund. Hjälp mig att hitta någon! =)

Sv: Sprenger sporrar

Har försökt leta Sprenger sporrar men hittar inte en webbsida som säljer dem. Letar efter en sporre med "trissa" som är rund. Hjälp mig att hitta någon! =)

Om du kolla på Horze webbsida så har dom två typer av westerninspirerade Sprengersporrar med hjul. Jag köpte mina på Henrikssons ridsport, men i butiken. Men jag är säker på att de finns på http://www.henrikssonsridsport.se/ också... om de inte gör det kan du säkert ringa till butiken och få dem skickade ändå.

Lycka till.

Sv: Sprenger sporrar

okej tack, har skickat ett mail till dem nu

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
234
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: warg
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 081
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma